Article Thumbnail

Terrell Place'de Etkileşimli Medya Duvarına Yakından Bakış

  • 15 Eylül 2021 08:50

Ofis binaları sokak seviyesindeki kamusal alanlar ile hareketli yaya faaliyetleri arasında bir bağlantı kurmaya çalıştıkça, Washington DC şehir merkezindeki ticari bloklar daha az ağırbaşlı hale geliyor. Şehrin kalabalık Penn Quarter semtinde yoldan geçenler, patlayan havai fişekleri, çiçek açan, büyük boy kiraz ağacı dallarını veya geniş vitrin pencerelerinden Terrell Place lobisine uzanan aktif bir şehir manzarasını görebilir. Eski bir Hecht'in büyük mağazasını ve dolayısıyla vitrinlerini içeren üç bitişik binadan oluşan mülkün 575 7th St. Northwest adresindeki lobisi, bitişik binalara açılan koridorların portal duvarları ve şimdi tesisin F Caddesi girişindeki lobi interaktif duvar kurulumlarını içeriyor.

 

Terrell Place'deki harekete duyarlı duvar kurulumlarının aksonometrisi

 

Enstalasyonun üç kompozisyonu var: İzleyicilerin D.C.'nin ünlü kiraz ağaçlarının gölgesinde değişen mevsimleri yakından deneyimledikleri “Mevsimler”; Yedi renk yolunda algoritmik olarak oluşturulmuş çizgilerin duvar alanını doldurduğu “Color Play”; ve bölgenin heykellerini, ulaşım sistemlerini ve binalarını vurgulayan üç tema oluşturmak için DC sitelerinden yararlanan “City Scape”.

Duvarlardaki dijital grafikler (en büyüğü 80 fit x 13 fit ölçülerinde) sürekli bir döngüde çalışıyor gibi görünse de, bunlar hareketle etkinleştirilir ve ortak alanlardaki yolcu aktivitesine tepki verir. Bu nedenle, aynı faaliyet dizisi asla iki kez gerçekleşmeyebilir ve her tasarım “lobinin hissini değiştirir” diyor Kris Haberman.

 

"Renk Oyunu", çizgi sanatı ve desenlerin yedi renk yolunu içerir.

 

Ana lobide dururken yukarıya doğru bir bakış, duvarın 20 fit içindeki yayaların varlığını veya hareketini yakalayan, kızılötesi kameralı yaklaşık 15 tavana monte sensör ortaya çıkarır ve bu sensörler, duvarlarda oluşturulan etkileri bir yazılım programı aracılığıyla bildirir. OpenCV (Open Source Computer Vision) üzerinde çalışır. Daha uzun süre oyalanırsanız, göç eden kelebekler, bir çizgi sanat patlaması, bir dizi açılan pencere veya sonbahar yapraklarının dökülmesi şeklinde bir aktivite çılgınlığı tetiklenebilir.

Haberman, yoldan geçenlerin başlangıçta ekran üzerindeki etkilerini fark etmeyebileceğini, ancak daha sonra “koridora girdiklerinde gözlerinde bir ışığın yandığını görüyorsunuz ve sonra ana duvara geri dönüp bir selfie çekiyorlar” diyor.

Alışveriş merkezlerinde veya müzelerde yaygın olarak bulunan etkileşimli enstalasyonların aksine, görseller duvar düzlemine yansıtılmıyor. Terrell Place'in duvarları, projenin 1.700 metrekarelik kurulumunun tamamında toplamda yaklaşık 5 milyon LED için metrekare başına yaklaşık 2.900 LED ile kaplanmıştır. ESI'nin yaratıcı teknoloji kıdemli tasarımcısı Michael Schneider, 5 milimetre çapındaki diyotların Alman kumaş ve ekran üreticisi Gerriets tarafından akrilik difüzyon katmanının arkasına yerleştirildiğini söylüyor. LED'ler ile lobi duvarının yüzeyi arasındaki hava boşluğu diyotları havalandırarak serin kalmasını ve verimli çalışmasını sağlar.

Ekran, lobilerdeki etkinliği izlemek için kameraları kullananlar uzaktan kontrol edilir. Hala programlama deneniyor, ancak şablonlar genellikle alandaki aktivitenin ritmini taklit ediyor; örneğin, iş gününün başlangıcı veya sonu gibi geçiş zamanlarında “Color Play” açık olabilir. Schneider, kurulumun enerji tüketimi ekranın parlaklığıyla ilişkili olduğundan, akşamları elektrik tasarrufu için daha koyu renkli içerik çalıştırabilir. Duvar saat 11 civarında kapanıyor.

 

Terrell Place'deki 7. Cadde lobisinin öncesi ve sonrası görüntüleri

 

Terrell Place'deki koridor portal duvarlarının öncesi ve sonrası görüntüleri.

 

Medya duvarı, Gensler tarafından tasarlanan ve HITT Taahhüt tarafından inşa edilen ve tamamlanması yaklaşık 18 ay süren ve Haziran ayında sona eren genel bir lobi yenilemesinin parçasıydı. Terrell Place adını, 1951'de 87 yaşındayken, o zamanki Hecht's mağazasının öğle yemeği tezgahında ayrımcılığa karşı oturma protestosuna öncülük eden NAACP'nin kurucu üyesi olan sivil haklar aktivisti Mary Church Terrell'den almıştır. Dinamik sahnelere eşlik eden ambiyans müziği, Westchester County, NY merkezli bir ses sanatçısı olan Bruce Odland tarafından bestelendi ve doğa, şehir ve Terrell'in A Colored Woman in a White World (Ransdell) adlı kitabında alıntıladığı parçaları derledi. , 1940), Felix Mendelssohn'un “Elijah”ı ve Samuel Coleridge-Taylor'ın “Deep River—24 Negro Melodies”i de dahil olmak üzere hayatında etkili olan biri olarak.

ESI, Seattle'daki Columbia Center'daki Sky Light Sculpture (aşağıda gösterilmektedir) dahil olmak üzere çeşitli projelerde yeni kiracıların çekilmesine yardımcı olmak için çok sayıda medya kurulumunda daha önce Terrell Place bina sahibi Beacon Capital Partners ile işbirliği yaptı. Firma ayrıca, Pittsburgh'daki PNC Plaza'daki Tower'da, binanın enerji kullanımı ve doluluk aktivitesi hakkında bilgi ileten, veriye dayalı bir ışık ve ses ekranı olan Beacon'u da yarattı.

 

-

Referanslar: https://www.architectmagazine.com/technology/a-look-behind-esi-designs-interactive-media-wall-at-terrell-place_o