İş Tanımı

-Sosyal medya trendlerinin takip edilmesi ve trendler doğrultusunda aksiyon alınması,
-Firmanın sosyal medyada marka değerinin arttırılması ve kurumsal kimlik oluşturulması,
-Firmadaki gelişmelere uygun olarak etkin reklam-tanıtım stratejisinin yürütülmesi,
-Tüm sosyal medya platformu için en çok etkileşim alacak görselleri ve metinleri günlük, haftalık, aylık olarak içerik planlanmasının ve paylaşımının yapılması,
-Kuruma ait tüm sosyal medya hesaplarının günlük içerik yönetiminden sorumlu olmak ve aylık gelişimi takip edip, raporlama yapmak.

Teknik Nitelikler

-Üniversitelerin Güzel Sanatlar, Görsel İletişim Tasarımı, Grafik veya ilgili bölümlerinden mezun
-Photoshop, Illustrator gibi ilgili grafik programlarını kullanabilen
-Sosyal medya araçları (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin vb.) ve yönetim süreçleri konusunda yetkin
-Sosyal Medya İçerik üretimi için fotoğraf ve video çekebilen, video montaj programlarını kullanabilen, tanıtım videoları hazırlama ve geliştirme yetkinliğine sahip
-Dijital, sosyal ve mobil dünyanın dinamiklerini bilen, güncel trendleri ve dijital pazarlama iletişim fırsatlarını iyi analiz edebilen
-Özgün İçerik yazabilen, görsel algısı yüksek
-Dijital içerik ve kampanya yönetimi bilgisine sahip
-Sosyal medya içerikleri için hareketli ve statik işler üretebilen